Applaus voor het vliegveldpersoneel op Las Palmas de Gran Canaria. Job werd er als een ware VIP behandeld. Al bij de incheckbalie meldde zich een vriendelijke Spanjaard in geel T-shirt met gehandicaptenlogo. Hij zou Job, zijn ouders en de oppas de weg wijzen naar de gate. En hij stond erop het jongetje in de rolstoel zelf te duwen. Job vond het schitterend en bleef hem met zijn hoofd achterover aankijken. De man loodste zijn VIP langs het detectiepoortje (op Schiphol piepten alle alarmen van het metalen frame en kreeg Job de vraag of hij kon gaan staan – o nee hij zat in een rolstoel – en werd hij intensief gefouilleerd). Vervolgens liet de Spaanse ‘guard’ Job met zijn walkietalkie spelen om hem daarna keurig af te zetten voor de juiste gate. Ook andere (volwassen) rolstoelers werden geflankeerd door mannen in gele T-shirts. Mooie service en een fijn einde van de vakantie.
2 thoughts on “VIP-behandeling op Spaans vliegveld”
Reageren is niet (meer) mogelijk.
Ik zou deze VIP-service doorgeven aan Schiphol. Daar kunnen ze van leren.
geen verder commentaar nodig ……………